Тенденции в денталния дигитален маркетинг през 2022 г
Денталният маркетинг е маркетинговата стратегия и маркетинговите тактики, които стоматологичните практики и стоматологичните клиники използват за привличане и задържане на нови пациенти, както и за повишаване на осведомеността за тяхната марка.
Основната цел е да накараме потенциалните пациенти да се обадят по телефона или да запазят онлайн час. Най-добрият начин да накарате пациентите да предприемат тези действия е чрез пускане на реклами в мрежата на Google, както и в социалните мрежи, най-вече във Facebook.
Добре е и да класирате уебсайта си за дентална практика в търсачките, като за целта е хубаво да имате уебсайт, в който добре да са описани вашите услуги, цени и всичко останало, така че при търсене да излизате органично, а и чрез реклами също. Повечето пациенти ще се съгласят, че намирането на зъболекар е нелека задача. Но тъй като денталният маркетинг се е превърнал в почти 100% дигитален, може да откриете, че попълването на практиката ви с пациенти също е трудно!
В тази публикация ще предоставим някои успешни дигитални маркетинг примери и идеи за маркетинг в социалните медии, които да ви помогнат във вашата стоматологична практика. За повечето зъболекари темата за наемане на нова маркетингова компания навява някаква несигурност. Отминаха дните, в които чакахме телефонът да звънне. Днешните пациенти правят своите „разследвания“ онлайн, преди да изберат на кого да поверят зъбите си.
Тук идва денталната реклама. Важно е да имате отлично качество на изображенията на вашия уебсайт за дентална практика, също толкова важно е и да сте сигурни, че сте оптимизирали тези изображения за SEO, защото все пак искате и вашите пациенти, и Google да бъдат впечатлени от работата ви.